درود
با سلام خدمت تمامی دوستان گرامی
به مناسبت این دهه عکسهایی رو که مناسب دیدم در وب قرار دادم تا شاید مورد استفاده ی دوستان باشه.
امیدوارم ایام خوب و خوشی رو سپری کرده و روزهای بهتری در پیش رو داشته باشید
قربان شما روز و شب خوش
+ نوشته شده در دوشنبه پانزدهم بهمن ۱۳۸۶ ساعت 17:27 توسط س.ا.د
|
























پيغام مدير : به شما كاربر گرامي سلام عرض مي كنم . اميدوارم در اين وبلاگ دقايق خوبي را سپري كنيد . براي آگاهي از امكانات اين وبلاگ خواهشمندم كه تا آخر صفحه اين وبلاگ و همچنین آرشیو موضوعی مطالب را مشاهده نمایید. با تشکر احمد د