با سلام
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.هر چند دوستان خیلی کم لطف شدن و دیگه همون یه کم رو هم سر نمیزنن اما باز هم مینویسم و آپ میکنم.شاید دوست جدیدی پیدا بشه.
سرتون رو درد نمیارم و فقط میگم ولنتاینتون مبارک.
راستی یادم رفت بگم یادش بخیر سال پیش همچین روزایی
چه خوش بودیم و خندون به اتفاق دوستانی که الان نیستند و ای کاش بودند تا بار دیگر در شادی های هم شریک بودیم.
اما ، دریغ و افسوس
امیدوارم هر جای دنیا هستند شاد و سرخوش باشند و من به امید آن روزی که بزودی خواهد رسید و دیدار دوستان میسر خواهد شد لحظه شماری می کنم.
انشا الله
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۸۶ ساعت 23:28 توسط س.ا.د
|
پيغام مدير : به شما كاربر گرامي سلام عرض مي كنم . اميدوارم در اين وبلاگ دقايق خوبي را سپري كنيد . براي آگاهي از امكانات اين وبلاگ خواهشمندم كه تا آخر صفحه اين وبلاگ و همچنین آرشیو موضوعی مطالب را مشاهده نمایید. با تشکر احمد د