سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه.هر چند دوستان خیلی کم لطف شدن و دیگه همون یه کم رو هم سر نمیزنن اما باز هم مینویسم و آپ میکنم.شاید دوست جدیدی پیدا بشه.

سرتون رو درد نمیارم و فقط میگم ولنتاینتون مبارک.

راستی یادم رفت بگم یادش بخیر سال پیش همچین روزایی

چه خوش بودیم و خندون به اتفاق دوستانی که الان نیستند و ای کاش بودند تا بار دیگر در شادی های هم شریک بودیم.

اما ، دریغ و افسوس

امیدوارم هر جای دنیا هستند شاد و سرخوش باشند و من به امید آن روزی که بزودی خواهد رسید و دیدار دوستان میسر خواهد شد لحظه شماری می کنم.

انشا الله