دوستان و همراهان سلام

امیدوارم مطالب این هفته مورد توجه قرار بگیره.

امروز تولد من هست.و استثنائا آپ کردم این پست رو.

برابر با ۳۱/فروردین/.....۱۳

خودم به خودم حال میدم و میگم تولدم مبارک

این دومین سالی شد که بچه ها نیستن.

جاشون خالی که ببینن چشمای پر .... من رو

هر چند این حالت من رو از فرسنگها میشناسن

آه ه ه ه ه ........ کی میشه اون روز بیاد که .......

خوش باشید