سلام
دوستان و همراهان سلام
امیدوارم مطالب این هفته مورد توجه قرار بگیره.
امروز تولد من هست.و استثنائا آپ کردم این پست رو.
برابر با ۳۱/فروردین/.....۱۳
خودم به خودم حال میدم و میگم تولدم مبارک
این دومین سالی شد که بچه ها نیستن.
جاشون خالی که ببینن چشمای پر .... من رو
هر چند این حالت من رو از فرسنگها میشناسن
آه ه ه ه ه ........ کی میشه اون روز بیاد که .......
خوش باشید
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۸۷ ساعت 5:7 توسط س.ا.د
|
پيغام مدير : به شما كاربر گرامي سلام عرض مي كنم . اميدوارم در اين وبلاگ دقايق خوبي را سپري كنيد . براي آگاهي از امكانات اين وبلاگ خواهشمندم كه تا آخر صفحه اين وبلاگ و همچنین آرشیو موضوعی مطالب را مشاهده نمایید. با تشکر احمد د